sobota 7. prosince 2013

Walking Dead : Živí mrtví : Cesta do Woodbury

 Já přicházím s recenzí na Walking Dead : Živí mrtví : Cesta do Woodbury. Za recenzní výtisk moc děkuji KNIHCENTRU. Knihu si můžete koupit zde.
http://www.knihcentrum.cz/the-walking-dead-zivi-mrtvicesta-k-woodbury/d-129068/
Ve světě, v němž lidskou civilizaci nahradily hordy krvežíznivých zombií, existuje jen jeden cíl – přežít. Ve druhém díle trilogie Jaye Bonansingy ze světa Živých mrtvých se dále odvíjí příběh Guvernéra a jeho boje proti chaosu, v němž podle něj účel světí jakékoliv prostředky a řád musí být nastolen za každou cenu. Přežít ovšem chce i Lilly Caulová, které se Guvernérovy metody ani trochu nezamlouvají. A své k tomu chtějí říct chodící mrtvoly, kterým jde o jediné – ukojit neukojitelný hlad. Místem jejich sporu je malé opevněné městečko v Georgii, kdysi známé jako Woodbury, a jeho výsledek je všechny změní navždy!
 Takže. Tato kniha mě zajuala zajímavou, poutavou anotací. Toto je druhý díl a já první nečetla.Na začátku knihy mě to připadalo takové zamotané, prostě ty detaily, jak se přeskakovalo od jednoho do druhého jsem nepochopila a špatně se mi to četlo. Nepochopitelný děj, no ale nebojte, je tu i pozitivní věc. Někde u konce jsem to pochopila a konečně se to rozvíjelo. Obálka. Obálka je velmi pěkná, ta mě taky zajuala, když jsem si knihu vybírala. K tomu jinak není třeba slov, ale hodnocení.

Moje hodnocení obálky :

9/10

Moje hodnocení knihy :

4/10

Doufám, že se Vám recenze líbila. Takhle kniha se spíše přiklání k těm míň dobrým. No což, každý má svůj názor. 

Žádné komentáře:

Okomentovat